Математика 5 клас


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 20.05

Підготовка до підсумкової КР

1 º.  Знайти значення виразу і результат округліть до десятих: 
        ( 3,17 + 0,77 : 1,4 ) · 3,5 – 4,216.

2 º.  Розв’язати рівняння:
       6,4 · ( у – 12,8 ) = 3,2

3ºº. Ширина прямокутника дорівнює 7  1/4 дм, а його довжина на 1  3/4 дм більша. Знайдіть периметр прямокутника.

4 ºº. Гуртівня продала 2000 м тканини трьох сортів. Перший сорт становить 35% усієї тканини, другий — 24%, а третій — решту. Скільки метрів тканини третього сорту було продано гуртівнею?
  
5 **.  Обчислити значення виразу:
     а)  4 м 73 см  +  3 м 47 см;
     б) 12 год 16 хв  -  7 год 32 хв.



5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 18.05

Контрольний тест



5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 15.05

1. Перевір правильність виконаних завдань від 13-14.05 за наступним посиланням.

РОЗБІР ДЗ


2. Виконай наступний варіант аналогічних завдань.




5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 13.05-14.05

Маємо 12 питань, по яких готуємось до контрольної роботи, яка відбудеться в понеділок.
Це завдання на 2 дні (ср і чт). 
В п'ятницю тут буде покликання на відеорозбір кожного з цих завдань і ще один такий самий тренувальний варіант.

Спробуйте виконати самостійно, а в п'ятницю виконаємо це разом) Вірю у кожного з моїх п'ятикласників!


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 08.05

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Середнє арифметичне значення

2. Опрацювати параграф 34. 

3. Виписати правила з рамок "Запам'ятайте!"  та  "Зверніть увагу" в конспекти.

4.  Виконати вправи 1232, 1235.


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 07.05

1. Виконати вправу:
Знаходження числа за його відсотком

2. Розвязати задачі:

 1) Першого дня Данило прочитав 34% книги, а другого - решту 198 сторінок. Скільки всього сторінок в книжці?

2) Троє друзів збирали гриби. Перший зібрав 27% всіх грибів, другий - 35%, а третій решту 152 гриба. Скільки всього грибів назбирали троє друзів?

3. Спробуй розв'язати задачі самостійно. Але!!! ти зможеш подивитись відеорозбір з поясненням до цих задач.

5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 06.05

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Знаходження числа за його відсотком

2. Опрацювати параграф 33, пункт 2. 

3. Виписати правило з рамки "Запам'ятайте!"  в конспекти.


4.  Виконати вправи 1191, 1193, 1201.


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 04.05

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Знаходження відсотків від даного числа

2. Опрацювати параграф 33, пункт 1. 

3. Виписати правила з рамок "Запам'ятайте!"  та  "Зверніть увагу" в конспекти.

4.  Виконати вправи 1181, 1185, 1187.


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 30.04

Граючись, вчимось...))) Виконуємо наступні інтерактивні вправи

Вправа 1. 

Вправа 2.



5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 29.04

"Тема: ВІДСОТОК"

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Відсоток

2. Опрацювати параграф 32. 

3. Виписати правила з рамок "Запам'ятайте!"  та  "Зверніть увагу" в конспекти.

4.  Виконати вправи 1148, 1152.


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 27.04

Контрольний тест    "Десяткові дроби" (для проходження тисни тут)


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 24.04

У понеділок маємо контрольний тест з теми "Десяткові дроби".
Нижче подаю ряд посилань, за якими ви можете підготуватися до цього тесту, виконуємо завдання за посиланням, аналізуємо і виконуємо САМОПЕРЕВІРКУ.

1. Вправа 1 

2. Вправа 2

3. Вправа 3 - дууууже рекомендую.

Зверніть увагу!!!!!  Якщо при виконанні тестів знайшли помилку, а вона є у 1 і 2 вправі, - сфотографуйте це завдання (заскріньте помилку в тесті) і надішліть у приватні повідомленння вчителю.




5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 16.04

Пройти тест "Округлення чисел" (тисни тут)


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 15.04

1. За потреби переглянь короткий відеокоментар ( тисни тут).

2. Виконай три вправи-гри за наступними посиланнями (можеш виконувати наступні вправи стільки разів, скільки захочеш), результат, який тебе вдовольнить заскрінь і надішли вчителеві у приватні повідомлення (за бажанням)

Пограємо гру 1

Пограємо вдруге

Пограємо гру 3

3. Готуйся до тестової роботи (на основі вправ вище), яка відбуденься 16.04 - в четвер

5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 13.04

1.  Виконати впр. 1117, 1129.

У середу буде відеорозбір деяких вправ

5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 10.04

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Округлення чисел (натиснути по темі для перегляду уроку)

2. Опрацювати параграф 31 в підручнику.

3. Виконати впр. 1120, 1122.

5-А, 5-Б, 5-В завдання від 09.04 

Виконати тест за наступним посиланням (тисни тут) посилання було активним до 15 год 12.04


5-А, 5-Б, 5-В завдання від 08.04 

1. Переглянути та проаналізувати відеокоментар до самостійної роботи (клік тут) 

2. Виконати наступні завдання:

(це не самостійна робота, тести будуть виконуватись 09.04, наразі ми тільки тренуємось ділити і готуємось)

5-А, 5-Б, 5-В завдання від 06.04 

1. Переглянути за потреби відеоурок та лекцію-коментар (натискай ).
2. Повторити параграф 30.
3. Виконати ділення десяткових дробів В СТОПЧИК (обов'язково саме в стопчик): №1092, 1094
.

5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 03.04

1. Перевірити чи освоєно ділення десяткового дробу на натуральне число за наступними посиланнями:
Виконай інтерактивну вправу 1 (натисни тут)

Виконай інтерактивну вправу 2 (натисни тут)

2. Переглянути відеоурок  Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.

3. Переглянути за потреби лекцію-коментар (натиснути тут)

4. Виконати ділення в стопчик №1072.


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 02.04

Тема.  Ділення десяткового дробу на натуральне число

1. Переглянути відеоурок  Ділення десяткового дробу на натуральне число

2. Переглянути мою лекцію-коментар до теми (натиснути тут).

3. Виконати ділення  в стопчик №1063 з нашого підручника. 



5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 01.04

Коментар до Ср Множення десяткових дробів (19.03)Самостійна робота "Множення десяткових дробів" (проходимо тести один раз або ж зараховую оцінку, яка була перша... посилання буде активним 01.04 з 12 год)


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 30.03

Тренувальна вправа 2


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 20.03

Тренувальна вправа




5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 19.03

1. Виконати тести за наступним посиланням  Множення десяткових дробів

  (тести перевіряє програма, а також вручну оцінює вчитель для того, щоб уникнути ньюансів у заповненні відповідей вільної форми)


5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 18.03

 1. Виконати впр. 1016, 1021.






5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 16.03

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Множення десяткових дробів (натиснути по темі для перегляду уроку

2. Опрацювати параграф 29 в підручнику.
3. Виписати в конспект правила з підручника з позначкою "Зверніть увагу" та "Запам'ятайте" з параграфу 29.
4. Виконати впр. 1011, 1017.



5-А, 5-Б, 5-В Завдання від 12.03

1. Переглянути відео за посиланням нижче.

Додавання і віднімання десяткових дробів (натиснути по темі для перегляду уроку)

2. Розв'язати наступні приклади




Степінь числа (клік по темі)



Тема. Множення натуральних чисел











Тема. Многокутники. Прямокутник. Квадрат










Тема. Віднімання натуральних чисел










Тема. Кути. Вимірювання кутів











Тема.  Шкала. Координатний промінь












Тема.  Основні геометричні фігури